nedjelja, rujna 9

MAYBELLINE - FIT ME, MATTE AND PORELESS FOUNDATION


Danas posvećujem recenziju proizvodu kojeg volim posljednja dva mjeseca. Odavno ga želim kupiti, ali kod nas u BiH nema nijanse 105, tek počinje od sljedeće nijanse 115, koja je za mene prehladna i pretamna.

Ugledavši u Bg ovu nijansu. koje skoro pa nikada nema na stalku, brzo je swatcham, vidim da je to to i tražim prodavačicu da mi je pod svaku cijenu pronađe.
Kada smo kod nijanse, mislim da je mogla postojati još jedna svjetlija.
Generalno volim te podtonove kod Maybelline podloga jer meni ih većina paše, pa iako sam jako svijetla i neutralnog podtona ipak više naginjem ka žućim ili maslinastijim nijansama, koje bolje pristaju moj tenu.

Nekada se mogu provući i sa tamnijom ili svjetlijom podlogom, samo ako je podton odgovarajući, nema toga što korektor i bronzer ne izvuku.

Nijansa 105 je prekrasna neutralna nijansa, koja meni tako idealno paše, da mi ne vjeruje nitko da nosim puder. Iako imam kilogram šminke na sebi. 


Tekstura podloge ili pudera, kako volite, je baš tekuća. Ne toliko da se razlijeva poput vode, ali je baš tekuća i treba paziti kada je okrećete iz tubice da se ne zalijete ili da ne istisnete previše.
Savjetujem da nanosite podlogu dio po dio na lice, jer se podloga brzo setuje. Ne toliko da morate žuriti sa blendanjem, ali ovaj način nije naodmet.

Meni se najbolje pokazala nanošenjem flat top kistom, pa nakon nje zagladim beauty blenderom. Podloga se lako razmazuje i blenda, a što je najbolje, uopće ne oksidira i ne mijenja boju.

Maybelline nije opisao pokrivnu moć ovog puder, više se fokusirao na finiš koji nudi i ja smatram da su ga idealno opisali. Mat podloga, koja se setuje u fini puderasti finiš na koži, koji nije potrebno setovati dodatno kamenim ili loose puderom. Na normalnoj koži će dobiti tijekom dana onaj pravi izgled blistave kože, dok masnu kožu možete tijekom dana blotati, jer razumijemo se, magičan puder ne postoji. Samo kombinacija proizvoda.
Kada sam kupila ovo, odmah sam zgrabila i Fit Me puder u kamenu, osim što sam njega uzela u nijansi 115 i na njega se još navikavam jer nije klasičan puder za setovanje, ali o njemu možda drugi put.

Prekrivanje je slabije srednje , nadogradivo na jače srednje, što meni baš odgovara.

Podloga se setuje kroz par minuta i preko nje se lagano blenda i bronzer i rumenilo.


Da se dotaknemo još malo finiša ovog pudera. Naime ja ne volim mat finiš i kao bazu, uvijek nanosim neko ulje ispod da koža malo brže dobije taj neki sjaj. Ja najviše volim Avon Miracle Glow ulje jer mi je to ulje savršeno za ispod šminke.

Kako je ovaj puder na vodenoj bazi, a znamo da se ulje i voda ne miješaju, ipak tijekom dana znam uočiti minimalno separacije na nosu. Ja to obično malo utapkam prstom i mogu dalje.

Nadam se samo da će Maybelline BiH tim uvesti i kod nas nijansu 105 i napokon nam omogućiti da pronađemo i na našim stalcima Fit Me korektor, ali pobogu u svim nijansama. Ne treba nikome okoloočni korektor u nijansi za konturiranje. I također bilo bi dobro da nam uvedu ovaj puder sa dewy finišem. Moje želje, željice...

Samo da se još dotaknem trajnosti ove podloge. Pa na mojoj normalnoj koži traje dobar dio dana bez većih promjena. Ne preslikava se strašno, ali uz jedno blotanje tijekom dana, ostao bi svježeg izgleda do navečer.


Uglavnom jedan od boljih pudera iz drogerije kojega sam isprobala u posljednje vrijeme. Ne bih ga jedino prepuručila suhoj koži sa ljuskicama i pečatima. Ako držite suhu kožu pod kontrolom i ona je glatka, bez nekih suhih pečata, tada može, uz dobru hidratantnu bazu. To bi bilo to za ovaj post, pišite mi u komentare da li ste vi isprobale ovaj puder i kakav utisak je na vas ostavio.
Ljubiim vas. 

Broj komentara: 6:

  1. Probala sam puder, na početku mi je bio savršen, ali odjednom su krenule da mi izlaze sitne bubuljice... Ne znam da li se pokvario:/
    Zapratila sam tvoj blog:)

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ovaj puder, odličan je, moj je u malo tamnijoj nijansi, jer ga je mama zapravo sebi kupila, ali kako mi je lice malo potamneli na suncu sad mi odgovara. Odlična recenzija ;)

    Ako želiš poseti moj blog, pratim te
    Milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlučna recenzija, nisam imala prilike da probam ovaj puder i nadam se hoću u skorije vrijeme. Zapratila sam tvoj blog, ako želiš uzvrati mi.

    https://medinabeslagic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. I've tried the fit me foundation before and loved it!

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepa recenzija,meni se puder sviđa ali izaziva mi osip..

    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti.
    https://pinkpassionisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. to my list of favorites.
    Thank you a lot for giving everyone an extremely nice possiblity to read articles and blog posts from this site.
    RCG Online Store

    OdgovoriIzbriši