nedjelja, listopada 29

GABRINI - MATTE LIPGLOSS



Polako su nam se pristupačni brendovi počeli zanimati za najnovije trendove, pa tako ih sve više izbacuje mat tekuće ruževe. Sada nismo ograničeni na internet kupovinu, nego imamo lijepo otići, vidjeti i isprobati iste.

Ko nije upoznat, Gabrini je brend turske firme Kadioglu Kozmetik. Iako nisam baš pretjerano koristila njihovu kozmetiku, osim lakova za nokte, koje jako volim, vidim da imaju veliki izbor, prije svega, pristupačne kozmetike.


Danas ćemo se fokusirati samo na tekuće ruževe, ili, kako ih oni zovu mat sjajila.

Sigurno želite da vam ukratko usporedim Gabrini ruževe, sa Golden Rose tekućim ruževima. Uglavnom Golden Rose su nešto kremastiji, dok su ovi više vodenasti, ovisno od nijanse do nijanse. Potrebno je biti mirnije ruke s njima i dosta paziti na preciznost. GR ruževi se osuše u mat finiš, ali nikad nisu suhi do kraja, uvijek ostaje malo onog ljepljivog iza njih, a Gabrini se osuše u potpunosti i dobiju onaj ''suha tempera'' izgled. Eto to su neke glavne razlike što se tiče formule ruževa.
Ruževi su izrazito postojani na mojim usnama, a njihova formula na meni ne puca, ne pravi dodatne bore na usnama i usne ne izgledaju kao da vape za hidratizacijom, iako su u potpunosti mat. Čak mi znaju i sakriti pokoju ljuskicu, kako koja nijansa.
Što se tiče formule, rekla sam da su ruževi dosta tečni, tako su mi tamnije i crvene nijanse jako tekuće, pogotovo nijansa broj 5, dok su nude malo kremastije i gušće konzistencije.
Miris imaju jako blag, slatkast, neosjetan za vrijeme nošenja. 
Aplikator je klasični doe foot aplikator, ali nešto izduženiji i tanji i lagan je za precinzno nanošenje
S ambalaže se brzo briskaju slova, pogotovo ako ruž nosate sa sobom u torbi. Vidjet ćete po nijansi 08, koja je prva kupljena, a nju sam najčešće i nosila.
Ako pričamo o trajnosti ruževa, na meni traju jako jako dugo, s tim da ne jedem nikakvu masnu hranu dok ih nosim, piće prežive bez problema, za kafu s mlijekom i puno šlaga, ne garantujem,  XD.
Meni nisu neugodni na usnama, u smislu da jako zatežu, ja sam već navikla na ovakve ruževe pa su za mene ok. Lagani su, jedan sloj je potreban da ruž obavi svoj posao. Pigmentacija je vrhunska i to je sve što ja tražim od jednog tekućeg ruža.
Za moju ukus, draža mi je Golden Rose formula ruževa, dok mi se Gabrini ruževi više sviđaju kad je u pitanju izbor nijansi. Trenutno imaju 14 nijansi u ponudi i kako sam dobila informaciju, bit će ih još desetak. Ljepši su nudaći za nas kojima smeđi i tamni nude ruževi ne stoje ili ih ne preferiramo.
Koštaju od 3,50 do 5 KM, na mjestima gdje se prodaje Turska kozmetika. Najjeftiniji su u Čiča kozmetika u Kiseljaku. Ako imate prilike, tu ih je najbolje kupovati.
(Moram vas napomenuti, ambalaža ovih ruževa se užasno slika, pa na slikama izgleda dosta svjetlija nego što u stvarnosti jeste. Živaca sam pogubila slikajući ove ambalaže, ali ne ide pa ne ide.)
__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 03

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 05

Ovu nijansu fotić ne hvata pravilno, pa ću vam reći da je uživo nešto zagasitija, malina nijansa. Ima više roze nego to pokazuje fotografija.

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 07

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 08

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 09
__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 10
To bi bilo sve za ovaj post, vidimo se u narednom. 
Ljubim vas. :D

Broj komentara: 27:

  1. Odusevila si me recenzijom jer danas tesko mogu da se nadju tako detaljni opisi utisaka 😊. Sto se tice tecnih karmina, obozavam ih i uvek se radujem da probam nove. Ovde su me takodje nijanse odusevile. ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan review, draga. Obožavam mat ruževe, pogotovo tamne nijanse. Još ako su tekući, ajme! :D Ovi ruževi izgledaju sjajno i fotkice su predivne. Zaista sam uživala čitajući!

    Sviđa mi se tvoj blog te sam te pokušala zapratiti na Bloggeru, no trenutno mi Google izbacuje grešku. :( Voljela bih te zapratiti čim se to popravi, tako da ostanemo u kontaktu. Uživaj u ostatku dana i nastavi pisati; čitamo se!
    <3
    Poljupci iz Hrvatske,

    Carstvo zapisanih misli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo draga. Truditi ću se da ostanemo u kontaktu.
      Ogromna pusa za Hrvatsku ❤

      Izbriši
    2. Jeeeej! :)) Čitamo se! ♡ ♡ ♡

      Izbriši
  3. Predivne nijanse *-* Najviše mi se sviđa da posljednja. Zaista jako dobra recenzija :)
    https://forever-blogm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila do sada, ali izgledaju odlicno!

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  5. Nikada nisam čula za njih. Ali se pakiranja čine kvalitetnima i izgledaju puno skuplje! Odlična recenzija!

    Felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista sam oduševljena i ruževima i recenzijom, baš si se uhvatila svakog detalja, takve recenzije se sada sve manje viđaju :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Such cool inspiration! Have a great day ahead!

    New follower! Follow back? ;)
    🎃 MARY MARÍA STYLE 🎃

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi! Great post and I love your photos! I want to try this matte lipsticks :)
    Can you follow me? I follow you. ;)

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Imala sam želju isprobati ove ruževe, ali na kraju nisam. Tvoj blog je super i zapratila sam te ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  10. Prepredobro izgledaju!
    Prvom prilikom ću probati, odlična recenzija, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo draga moja <3
      Ogromna pusa za tebe :*

      Izbriši
  11. Odlicna recenzija, fotografije su predivne, samo tako nastavi. Prvi put sam na tvom blogu i zaista mi se svida. Zapratila sam te i nadam se da ces uzvratiti, da se medusobno podrzavamo <3

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  12. Recenzija je odlična,posebno slike!
    Nisam još oprobala,ali izgledaju divno tako da se nadam da ću i ja imati priliku isprobati!♥

    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši