ponedjeljak, kolovoza 15

NYX - Eyebrow Gel


Za danas sam spremila recenziju proizvoda koji me, u kratkom vremenu, oborio s nogu. Dugo sam oklijevala oko kupovine pristojnog proizvoda za obrve. Sjenila apsolutno prezirem na svojim obrvama, olovke mi nisu nešto sjele, pa sam tako više od godinu dana popunjavala svoje obrve sa Maybelline Color Tattoo, kremastim sjenilom u nijansi Permanent Taupe.

Dvoumila sam se između Anastasia DipBrow-a u nijansi Medium Brown, te ovoga NYX gela. Cijena i brzina dostave je presudila NYX-u.
Iščitala sam jako puno recenzija o njemu, sve su bile i više nego pozitivne, a neki koji imaju DipBrow i ovaj gel, govorili su da se radi o puno postojanijem proizvodu, koji pravi jednak efekat na obrvama. Čitala sam također da je žena cijeli dan ronila s gelom na obrvama, a on se nije ni pomjerio, dok joj je DipBrow izblijedio u toku dana.
Kako ostati ravnodušan na to, a tražiš proizvod za obrve?



Prvo generalije. NYX Eyebrow Gel dolazi u mekanoj tubici sa uskim otvorom na vrhu za zatvaračem. Pakovanje je odlično, proizvod se neće sušiti tako lako, higijenski je, a i doziranje je optimalno.
Ja sam ga par puta nanijela na ruku pa umakala kistić. To mi nije baš najbolje rješenje, jer se suši izuzetno brzo, a i koliko god malu tačkicu da nanesete na ruku i dalje će ga biti previše, ne želite bacati proizvod. Da ne spominjem kako ga je teško ukloniti sa ruke, nakon što se osuši. Sada ga samo lagano stisnem, da proizvod izađe na vrh otvora i direktno umočim kistić. Tako se višak vrati natrag i ne suši mi se po ruci bez potrebe. Izuzetno je pigmentiran i zaista je teško odrediti koliko će vam ga trebati, meni ga je uvijek ostajalo viška.
Možete birati između pet nijansi ovoga gela. Hladne nijanse, Blonde, Brunette, Black i tople nijanse, Chocolate, Espresso.

Moram priznati, trebat će mi još malo prakse sa njim, ali ide sve bolje. Ja ga nanosim tankim ravnim kistićem za liner, jer mi je tako najlakše i najpreciznije.

Da se ne lažemo, ovdje nije riječ o proizvodu s kojim ćete postići prirodni izgled obrva, za to ipak služi sjenilo. Ovo će napraviti definirane, oštre linije na obrvama, a dodatno će ih i fiksirati i ukrotiti.


Što se tiče formule. Ona je nešto između gelasto-kremaste. Ova je malo gušća, ali čitala sam da su dvije tamnije nijanse nešto tečnije. Gel se nanosi lijepo i ravnomijerno. Nakon sušenja, poželjno je malo izblendati obrve četkicom.

Sa gelom je potrebno raditi brzo, jer, kako sam ranije navela, suši se izuzetno brzo i nemate puno vremena za popravke, ali nakon sušenja, gel se da lijepo blendati četkicom i ne ''gubi'' se previše blendanjem. Unatoč brzom sušenju, vrlo je jednostavno nanositi ga i raditi s njim

Što se tiče tvrdnje da je vodootporan, zaista to jest. Pokušavala sam ga skidati sa vodom i ne ne razmazuje se niti bilo što drugo. Sa micelarnom ga nisam mogla skinuti u potpunosti, kao ni sa umivalicom. Popustio je tek nakon što sam upotrijebila bademovo ulje, tada sam ga uklonila bez problema.
Traje mi na obrvama cijeli dan nepromijenjen i ne blijedi. Bit će odličan na ljeto za one koji svoje obrve nose i na plažu, kao i tijekom vrućih ljetnih mjeseci.

Na obrvama nije uopće težak, niti ga osjetim, iako dobro ukruti obrve i definira ih.

-sastav-

Sve u svemu, ako tražite neki proizvod za obrve, on zadovoljava, gore navedene, kriterije. Lako vam je odlučiti ako tražite od njega isto.
Svakako ću ga kupiti ponovo, ako ga ikada uspijem potrošiti, a planiram i kupovinu nijanse Blonde.

10 ml gela, košta 17KM. U BiH ga možete poručiti online, na Alexandar Bih sajtu, kao i putem Facebook stranice NYX Cosmetics Online Prodaja. Sve će vam stići na kućnu adresu u roku 48 sati, a plaćate pouzećem.

-swatch: NYX Eyebrow Gel, Brunette (u sredini)-

Na donjoj slici možete vidjeti neke usporedbe u nijansama i teksturi pojedinih proizvoda. Sve je nanešeno istom četkicom iz jednog poteza, u minimalnoj količini proizvoda. NYX gel je najpigmentiraniji i mogla bih ga razmazati još duplo oko ruke. Također, vidi se da je malo topliji od Maybelline Color Tattoo, pa da znate da Brunette nije baš tako hladna nijansa, kakvu sam očekivala gledajući slike swatcheva online. Mislim da slike vjerno prenose doživljaj o nijansi.


Ja vam neću objašnjavati svoju tehniku iscrtavanja obrva, jer smatram da treba još prakse i usavršavanja. Moram priznati da je ipak malo topliji na obrvama, nego što sam ja to očekivala, ali ne smeta mi.


Kako vam se sviđa NYX gel? Jeste li ga probali ili planirate?
To bi bilo sve za ovaj post. Predložite mi u komentar, šta bi voljeli čitati u narednom postu.
Ljuubim vas. 

Broj komentara: 19:

  1. Sjajan post, nisam nikad imala priliku probati ovaj gel ali sam čitala puno pozitivnih komentara tako da prvom prilikom ću ga kupiti i probati :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post!Uživala sam čitajući!Član sam tvog bloga pa ako želiš uzvrati mi!♥♥♥ :)


    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Bas si nijanse odabrala i cine mi se jako kvalitetnim NYX-ovi proizvodi.Jako mi se svidja tvoj blog.
    P.S.Uclanio sam se, bilo bi mi drago ako uzvratis.

    dusansdiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajan post! NYX-ovi proizvodi su stvarno odlični, sve češće ih kupujem. Nisam još isprobala ništa za obrve, ali ovo mi se čini kao pun pogodak :)
    Posjeti moj blog i ako se učlaniš, napiši mi u komentar kako bi uzvratila: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za komentar na mom blogu.Zapratila sam te, sada je na tebe red :)

    https://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Nisam probala NYX gel za obrve, za sad nisam imala potrebu jer mi potpuno odgovara ovo što sada koristim. Inače sam plavuša i imam jako svetle obrve pa kad iscrtam previše tamno obve izgledam kao klovn, pa se držim svoje trenutne rutine koja mi odgovara. Fotke du sjajne kao i blog! Učlanila sam se, zaista je divan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da bi ova nijansa odgovarala mojim obrvama jer imam tamnu kosu i moram je uskladiti sa svojim obrvama i moram probati ovaj gel.Odlična recenzija i sigurno ću probati ovaj gel jer po tvom pisanju zaista je odličan :)

    Zapratila sam te ako želiš uzvrati → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post,ova nijansa bi vjv odgovarala mojim obrvama (dobro mozda malcice da je tamniija haha) al ugl super napisano,jako mi se svida! Takoder super je to sto si usporedila i sa drugim markama kao essence :)

    nadam se iskreno da ces i ti kliknuti na sljedece linkove:


    http://www.twinkledeals.com/crossbody-bags/sweet-faux-pearl-and-pu/p_448363.html?lkid=52748

    http://www.twinkledeals.com/make-up-tools/stylish-10-pcs-classic-nylon/p_492000.html?lkid=52748

    http://www.twinkledeals.com/blouses-shirts/shirt-collar-stripes-print-casual/p_499196.html?lkid=52748

    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Obožavam NYX proizvode ali ovaj nisam probala. Ja sam najviše oduševljena tvojim fotografijama, ako bi mi mogla reći koji foto aparat koristiš? ♥
    Ako želiš možeš mi postaviti pitanja za moj prvi q&a.
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post!Nikada nisam probala NYX proizvode,ali mnogo ih hvale,tako da cu morati da kupim nesto.Ovo treba mojoj drugarici tako cu joj ovo definitivno preporuciti.
    Pratim te,ako zelis uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Great post !
    http://www.udressme.co.nz/

    OdgovoriIzbriši
  12. Iščekujem sljedeći post! Novo kod mene, pa pogledaj ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši